Stagedag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ISPuck - WaarBenJij.nu Stagedag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ISPuck - WaarBenJij.nu

Stagedag 3

Door: ISPuck

Blijf op de hoogte en volg

25 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Op dag 3 van mijn stageweek reed de trein gelukkig wel op tijd. Vandaag weer nieuwe dingen gedaan zoals elke dag. Ik mocht twee verhoren bijwonen. Deze interviews werden in het Engels gevoerd. Twee mensen werden apart verhoord. Dit vond ik speciaal.
Ik heb niet alleen weer mensen met andere nationaliteiten gezien, zoals een Bangladese, een Egyptenaar, Indonesische, Italiaanse, Chileen, Poolse etc. Ook heb ik met een juriste die voor mij de stage heeft geregeld geluncht en heeft zij mij twee verdiepingen laten zien en over haar afdeling bij de IND uitgelegd.
Zo ook weer meer te weten gekomen over het werk bij de IND en de rechtbank. Dus de mensen hier zijn heel gastvrij. Het is een hele aardige plek om stage te lopen, overal mag ik zo aanschuiven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Internationale Stage

Recente Reisverslagen:

27 November 2010

Laatste stagedag

25 November 2010

Stagedag 3

24 November 2010

Dag 2 Internationale stage

23 November 2010

1e stagedag bij IND Den Bosch

Actief sinds 17 Nov. 2010
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 8924

Voorgaande reizen:

23 November 2010 - 26 November 2010

Internationale Stage

Landen bezocht: